De ce doar Proraso Green Line Refreshing Vintage Gift Box Eucalyptus?

Cutie clasică de tablă, frumos făcută, frumos realizată, și mai frumos pictată. În ea, produse de la Proraso italian. Mai exact, produse pentru bărbierit, mai precis trei, cel mai exact din linia verde - aceasta este cea originală, universală, care miroase a mentă și este plăcut picantă.

Cutia din tablă conține:

  • Cremă înainte de bărbierit (100 ml)
  • Cremă după bărbierit  (150 ml)
  • Balsam după bărbierit (100 ml) 

Acest text a fost generat cu ajutorul inteligenței artificiale și încă lucrăm la îmbunătățirea lui. Mulțumim pentru înțelegere.

Recomandăm

Cum să utilizați Proraso Green Line Refreshing Vintage Gift Box Eucalyptus?

Cum se folosește crema înainte de bărbierit: Masați bine în piele pe zonele pe care le veți bărbieri. Lăsați să acționeze un timp scurt (1–2 minute), apoi continuați cu bărbieritul ca de obicei.

Cum se folosește crema de bărbierit: Luați o cantitate mică de cremă în palmele umezite în prealabil, frecați și masați fața. O altă variantă este aplicarea cremei cu ajutorul unei pensule. În acest caz, înmuiați bine pensula în apă caldă, pentru a absorbi apa, luați apoi cremă - doar puțină - și distribuiți pe față cu mișcări circulare până obțineți spumă.

Cum se folosește balsamul după bărbierit: După bărbierit, masați bine în piele pe zonele unde a trecut aparatul. Masați până la absorbție.

Proraso este sinonim cu bărbieritul umed. De asemenea, este cel mai vechi, cel mai cunoscut și aproape cu siguranță cel mai îndrăgit producător italian de cosmetice pentru bărbați – încă din anul 1948. Gama lor iconică este cea universală, verde (cu eucalipt). Gama albă conține aloe vera și este potrivită pentru pielea sensibilă, iar gama roșie, cu lemn de santal, este destinată bărbii dese și groase. Liniile speciale cu arome de lemn și condimente, chiparos și vetiver și citrice mediteraneene au fost create special pentru bărboși.

Produsele Proraso sunt naturale, validate de ani de tradiție și netestate pe animale.

Mergi la marcă